A good boss is someone

Un bon patron est quelqu'un

doesnt yell, doesnt make you work
Encourages, respects and provides for his employees.
gives just enough work to his subordinates but at the same time challenges them now and then
guides the group, provides opportunities for advancement
helps you learn as much as possible, looks after you
respected, intelligent
who brings out the best work in his employees
who can encourage and evaluate their workers justly.
who cares about their employees, is invested in your goals, is concerned with your education
who does not make his employees work long hours with low pay, pays employees fairly, does not pressure employees
who is considerate to their employees
who is nice to his employees
who is understanding, who does not lose his temper
who knows his team, maintains a good atmosphere at work, motivates people to work and help each other
who leads, motivates and inspires.
who likes his work, who cares about his work and employes
who manages their employees as fairly as possible
who provides good advice, pays me fairly, treats employees with respect and dignity
who provides guidance and is not too demanding
who treats his employees wit equality but at the same time is organized enough to keep evertythnig working
who will always listen to his inferiors, puts his subordinates first, listens to criticisms

crée des richesses.
d'humain et qui vous poussera à donner le meilleur de vous-même
de juste, et d'humain, tout en sachant generer des profits , entrepreneur,
de solidaire avec ses collaborateurs
négocie avec ses salariés et qui consulte ses collaborateurs
qui a de la considération pour ses employés
qui concilie les intérêts de son entreprise et ceux de ses salariés
qui est paternaliste
qui fait confiance; qui recompense les efforts; qui ne met pas de pression
qui fait fonctionner son entreprise de manière optimale dans un climat de respect
qui n'infériorise pas ses salariés
qui ne maltraite pas ses salariés, qui ne pousse pas au surmenage
qui respecte et ecoute ses employes, qui fait du profit
qui respecte ses employés
qui respecte ses employés
qui respecte ses employés
qui reste conscient des besoins et des problèmes de ses employés
qui récompense le travail bien fait, qui est à l'écoute de ses salariés
qui sait concilier les intérêts de son entreprise à ceux de ses salariés
qui sait déléguer.
qui sait travailler en équipe, qui sait déléguer, qui sait récompenser ses employés
qui écoute, qui respecte ses salariés
sait manager ses salariés, qui crée une ambiance agréable et d'échange

engage